FOAMTEX Home Bel ons! Home Bel ons! Home Bel ons!
Beddenspeciaalzaak

Het totaal matras programma van Foam-Tex

 

 

Woon- en slaapbranche in Nederland
foam-tex zakelijke matrassenDe woon- en slaapbranche in Nederland is breed. Dit gaat van de slaap-speciaalzaken tot matrashallen, van woonwinkels met slaapafdelingen tot shop in shop formules zoals Ikea. Ieder van u probeert daar een eigen plek in te veroveren en te behouden.

 

Private label programma

Foam-Tex produceert een totaal matras programma waaruit een ieder zijn of haar keuze kan maken. Hiermee kan een aanvullend of zelfs een totaal concept verkregen worden. Dit is onderscheidend aangezien wij u een private label programma kunnen aanbieden, in alle maten. Ook als dit een afwijkende maat of vorm is!

matrassen voor beddenspeciaalzaken

De huidige consument

Consumenten zoeken naar een meer comfortabel leven, alles wat ze daarbinnen meemaken wordt via internet en social media rondgebazuind. Omdat er minder geld is, neigt men naar een ander bestedingspatroon. De consument geeft hun geld liever uit aan “private-label” producten, die kwalitatief hetzelfde niveau bereiken als de “brand-labels”. Deze ervaringen staan in hun geheugen gegrift en maken hen gelukkiger. Dit is de reden dat deze consument die kennis graag wil delen binnen hun eigen netwerk, maar ook via social media.

Opnieuw leren waarderen wat echt is, het bed, een van de weinige stilteplekken, het creatieve denken stimuleren, ontsnappen aan een overkill aan informatie, onthaasten…

Hierin zien we dat de ervaring met een comfortabel matras belangrijk wordt. De voorkeur naar een gedegen en goed en eerlijk aankoop advies wint terrein t.o.v. de wir war aan tegenstrijdige informatie.prima

Ouderdom roept geen negatieve associaties meer op, slimme bedrijven zullen meer aandacht besteden aan de groeiende 50-plus doelgroep. De 50-plussers beschikken over meer tijd, meer geld, meer ervaring. Deze doelgroep wordt steeds ouder en blijft langer vitaal door een gezondere manier van leven, en de technologische ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg. De 50-plusser is een goed geïnformeerde kritische consument en ze gaan mee met de modernste technologie. Ze hebben smaak en een sterk ontwikkeld gevoel voor comfort.

Wij ondersteunen onze klanten graag in hun doelstellingen. Wij kunnen prijs, kwaliteit, betrouwbaarheid en service aan elkaar verbinden.